Dette mener brukerne om fagportalen

Nasjonalt ID-senter har gjennomført en undersøkelse blant brukerne av fagportalen. Her er noen utdrag fra tilbakemeldingene vi fikk.
Publisert: 10.11.2021
Bærbar pc med Nasjonalt ID-senter logo

(Illustrasjonsbilde: Nasjonalt ID-senter.)

Nasjonalt ID-senter har gjennomført en brukerundersøkelse for å lære mer om hva brukerne mener om vår fagportal og de tjenester som tilbys der.

I denne saken finner du et utdrag av noen av de tilbakemeldingene vi fikk gjennom undersøkelsen. Innholdet er fordelt på flere delsaker som du finner innganger til i boksen til høyre.

Undersøkelsen viser blant annet at:

  • Mange er godt/svært godt tilfreds med tjenestene vi tilbyr
  • Bruken av våre tjenester varierer, fra daglig til månedlig eller sjeldnere
  • Flere mener Nasjonalt ID-senters tilbud kunne vært relevant for flere enn politi og utlendingsforvaltning
  • Flere ønsker seg mer innhold, både innen det dokumenttekniske og innen opplæring
  • Mer fokus på navigasjon og brukervennlighet
Brukerne om fagportalen

Nedenfor finner du mer informasjon om noen av tilbakemeldingene Nasjonalt ID-senter fikk i undersøkelsen.